Bookmark eller del dennne side
Velkommen Gæst Søg | Aktive indlæg | Log ind | Registrering

Forum » Hunde og Kennel Debat » Løs snak » Syntes ikke min hun skal kastereres
Opret nyt indlæg Skriv svar
Syntes ikke min hun skal kastereres
Frank Sørensen
#1 Skrevet : 1. juni 2010 18:33:54

Jeg har en Engelsk Bulldog ved navn Chappa, problemet er bare at min hund er blevet lidt voldsom. Chappa er nu ved at være 2 år, og da vi havde hunden ved dyrlægen sidste sagde han at problemet kunne løses med at fjerne nosserne. Min kæreste synes der er en go ide at få ro på, det er bare noget der gyser i mig når jeg tænker på det. Findes der ikke andre alternativer end klipper bollerne på sin hund for at få ro på hjemmet, måske nogle piller eller noget?
Sponsor  

#2 Skrevet : 1. juni 2010 22:21:03

jeg tror desværre ikke jeg har hørt om et alternativ. nu er jeg dog kvinde, men jeg tror altså bare man bliver nød til at klippe dem af, selvom jeg godt kan forstå din medlidenhed med den, men tror bare du skal tænke på det et dyr + så bliver din kæreste også glad :o)
VH lone.
H.
#3 Skrevet : 20. juli 2010 16:14:26

Man kan lave en medicinsk kastration, hvor man lægger en hormon-stav ind under huden på hunden. Effekten forsvinder efter ca. et halvt år, men det kunne måske være værd at prøve for at se om det hjælper, inden I vælger den permanente løsning.
Guest
#4 Skrevet : 22. juli 2010 10:46:30

Det lyder som en rigtig go ide som er værd at prøve, vi er nemlig stadig ikke nået videre og mig kæresten er ved at blive sure på hinanden over den hund
Hurtigt svar Vis hurtig-svar
Opret nyt indlæg Skriv svar