Bookmark eller del dennne side
Velkommen Gæst Søg | Aktive indlæg | Log ind | Registrering

Forum » Hunde og Kennel Debat » Løs snak » min hund bider :)
Opret nyt indlæg Skriv svar
min hund bider :)
Buch
#1 Skrevet : 1. juni 2010 17:59:37

hej alle glade hunde ejere.
jeg bor alene i min lille lejlighed på vesterbro, med min lille nye datter. jeg har bare et problem min gamle hund er blevet misundelig på min lille nye datter. Så den begynder at bide efter hende, hun begynder at græde hver gang pga det gør ondt selvfølgelig. Men min hund betyder alt for mig, så kan ikke skælde mig af med den ! nogle gode råd ?

MVH Buch
Sponsor  

Buch
#2 Skrevet : 1. juni 2010 22:15:31

jeg mente selvfølgelig *skille* istedet for skælde.
MVH. Buch
Peter Nyholmsen
#3 Skrevet : 2. juni 2010 17:40:16

Hvis din hund bider, og især hvis den bider børn så skal du da straks have gjort noget ved det - det kan være meget farligt.

jeg forstår slet ikke hvordan du tør have hunden hvis den bider dit barn?
snak med din lokale dyrlæge om mulighederne.

Hilsner Peter
Birgitte
#4 Skrevet : 3. juni 2010 07:59:27

Hvis jeg var dig ville jeg sørge for at de ikke er sammen alene, så der ikke opstår mulighed for at den kan bide barnet :o)

Ved ikke hvor gammel dit barn er, men husk at lære dit barn hvordan man behandler hunden så holder den måske op.
#5 Skrevet : 4. juni 2010 00:53:55

peter jeg kan jo ikke komme af med den har jo haft den siden jeg var teen ager.

jeg lader dem heller ikke være alene men min hun bliver misundelig når jeg så sidder med min lille pige.. og så bliver den "vred" og snapper efter hende. det er jo et stort problem. ved bare ikke hvad jeg skal stille op. jeg lære en selvfølgelig at man ikke slår og sparker osv altså hun lærer at behandle den godt.. men det hjælper ike på at hunden bliver misundelig..
Buch
#6 Skrevet : 8. juni 2010 15:32:24

var der slet ingen svar?
MVH Buch
Nana
#7 Skrevet : 29. juni 2010 18:48:15

På torsdag får vi aflivet vores hund på 5½. Det har taget os et år at nå frem til denne beslutning.Vores hund er en stor hund (42kg). Den bider uprovokeret og er uforudsigeligt.
Vi har været i kontakt med en 'hundepsykolog' gennem vores dyrlæge. Det hjalp i en periode.
Vores hund er en stor hund (42kg).
Lad aldrig dit barn alene med hunden, tal evt. med din dyrlæge som måske har et godt råd.
Hurtigt svar Vis hurtig-svar
Opret nyt indlæg Skriv svar